Dag 07: laatste dag

26 juni 2020 - Remagen, Duitsland

De derde dag in Remagen (Duitsland). Vandaag ontbijt op bed... in het hospitaal.

Woensdag uitgegleden op grint en pardoes op de grond. Gevallen op mijn arm. Ik dus naar de dichtste camping gereden. Daar eerst mijn tent gezet en de wonde uitgewassen met babyshampoo (is voor alles goed!)

Om de wonde goed te laten verzorgen en zeker te zijn dat er niks anders is dan schaafwonden ben ik dan naar de kliniek gereden (1.4 km) waar ze foto’s genomen hebben van schouder en ribben en de wonde verzorgd. Omdat een van de ligamenten ook geraakt was door de schok in de schouder raadden ze aan om die avond (het was ondertussen al rond 23u) in het ziekenhuis te blijven.

Gisteren (donderdag) was dus een rustdag. Naar de verzekering gebeld en om het kort te houden: ze hebben geregeld dat ik vandaag rond de middag opgehaald wordt. Dan fiets inladen en naar de camping voor al mijn brol, en dan naar huis.

5 dagen fietsen om hier te geraken en 5 uur om weer naar huis te rijden.

Het was dus een korte reis... spijtig, maar al bij al komt alles goed.

En nu beginnen plannen maken voor de volgende trip.

Ontbijt aan bed

1. John Laridon:
    Oeiii :( ...sterkte en veilige thuiskomst... :(
  2. Yves Vileyn:
    26 juni 2020
    Hallo Erik, Spijtig dat je reis zo vlug eindigt. De route in dunbevolkte streken in Oost-Europa ziet er veelbelovend uit. Een spoedig herstel toegewenst !
  3. Edwine:
    26 juni 2020
    Vallen hoort erbij zeker.. alleen jammer dat je zo je reis vroegtijdig moest afbreken... maar al bij al geluk... het had erger kunnen zijn! 🤔 rust goed uit ... en op naar de volgende trip...
  4. Lien:
    26 juni 2020
    Oeie, dat is minder leuk nieuws.. Wacht maar om weer op avontuur te vertrekken totdat je terug 100% OK bent!! Goed herstel!!
  5. Eveline:
    26 juni 2020
    Spijtig,ñu geluk bij ongeluk ....je kon iets gebroken hebben was dan veel erger thuiskomen.
    Gaat genieten en rust en worden in het mooie poperinge.
    Spoedig herstel .
  6. Angeline laridon:
    26 juni 2020
    Oei... Das minder goed nieuws. Echt jammer voor je. Alvast een goeie terugreis en hopelijk niet te veel pijn. Xxx
  7. Regine Laridon:
    26 juni 2020
    Veel beterschap gewenst,en...ben nu al benieuwd naar je volgende reisblog
  8. Nanne:
    Hoi Erik,

Aah wat zonde om je reis voortijdig te moeten afbreken. Hopelijk knap je gauw weer op. Veel beterschap!!
  9. Pascale de borchgrave:
    26 juni 2020
    ai Erik, jammer maar helaas ... veilig thuis en tot binnenkort
  10. Ilse:
    26 juni 2020
    Zo jammer. Spoedig herstel!
  11. Bernard laridon:
    dju toch, zag dat dag 4 niet in het rijtje stond, en overgaat naar dag 7,
    hopelijk "valt" de schade nog mee en ben je vlug herstelt?
    Op naar een nieuwe poging, en de reisblog zeker terug doen, was best wel leuk om mee te beleven.
    Misschien volgende reis een go-pro installeren, kunnen we de realtime grindopvlieging meevolgen :-)
  12. Betty Borra:
    27 juli 2020