Dag 49 - terug thuis

3 oktober 2021 - Poperinge, België

Ik zat goed in mijn stukje bos!  Het heeft gestormd tot 3 uur. Dan minderde de wind, en begon het te regenen.  Ik val in slaap.

Om 7u20 begin ik met inpakken.  Het zou blijven regenen tot in de namiddag, dus wachten om mijn tent op te breken heeft niet veel zin

regen tot in de namiddag

Ik maak alles klaar.  Dat mijn tent doornat in de zak gaat is niet erg, want vanavond slaap ik thuis in mijn bed.  En dan kan mijn tent wel drogen. Beter om zo rap mogelijk te vertrekken en goed door te rijden, dat ik voor het donker thuis ben.  Ik moet nog zo'n 80 km rijden. Dat moet lukken.  Het is ondertussen 9 uur...

Tegen 12u30 ben ik in Merville, zo wat halverwege mijn rit van vandaag.

Tegen 14u kom ik in Flètre, en het bord is tweetalig!  De Franse versie van Vleteren.

de Franse versie van Vleteren

Een uurtje later moet ik de 'Mont des Cats' over, de 'Col de Berthen' en de 'Mont de Boeschepe'.  Nog een fotootje nemen: Het laatste vergezicht van mijn reis.

nog een laatste vergezicht

Nu nog 10 km ...

en om 16uur ben ik thuis!

3410km afgelegd op precies 7 weken.  Veel slecht weer gehad, maar al bij al toch een mooie tocht met verschillende aangename contacten.